Tři fiktivní firmy z obchodní akademie postoupily v silné konkurenci do finálové TOP 25

Celkem čtyři fiktivní firmy reprezentovaly 23. a 24. listopadu vlašimskou obchodní akademii na 5. ročníku MUB-line veletrhu s tematickým zaměřením Influencer marketing. Veletrhu se účastnilo celkem 67 fiktivních firem z Česka a Slovenska, které nejen soutěžily a on-line obchodovaly, ale také prostřednictvím živých vstupů expertů na firemní influencing pronikaly do tajů influencerského světa.

Na závěr dvoudenního soutěžního boje bylo po sečtení bodů vyhlášeno TOP 25 fiktivních firem, které postupují do prezenční části a 8. prosince se utkají o pohárové příčky. Na tomto žebříčku zazářily hned tři firmy z Obchodní akademie Vlašim.

Zároveň byly vyhlášeny TOP 10 v jednotlivých soutěžích. Fiktivní firmy obchodní akademie největšího úspěchu dosáhly v soutěži O nejlepší vánoční leták, kde tři ze čtyř těchto firem skončily v TOP 11. V soutěži O nejlepší prezentaci bude bojovat v TOP 10 firma Čajovna V SADĚ ze 4. ročníků a firma Wine Loca, nováček z 3. ročníku ekonomického lycea. V TOP 10 O nejlepší logo a slogan vynesla jméno školy firma CK Holubička žáků třídy 3. A studijního zaměření Cestovní ruch.

Přejeme všem našim postupujícím firmám, aby tento on-line úspěch dokázaly proměnit v krásná žebříčková umístění na prezenční části, kde budou vyhlášeny i konečné výsledky dalších soutěží.

Ing. Miroslava Jarošová, vyučující předmětu Fiktivní firma na OA Vlašim

Mohlo by Vás zajímat